طراحی سایت فروشگاهی - جزئیات، تخیلی و قیمت طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

 جدول قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

۶۰% تخفیف برای کلیه قیمت های خدمات طراحی سایت با وردپرس تا پایان شهریور ۱۴۰۱

با سلام. آیا امکان اضافه کردن قابلیتی به وب سایت وجود داره که توی هیچ کدام از پلن های شما وجود نداشته باشه؟

وب سایت نمونه کارها : با یک وب سایت نمونه کارها که بر روی وردپرس ساخته شده است، آثار هنری ،مهارت های طراحی و موارد دیگر خود را به نمایش بگذارید.

·           قابلیت تعریف و شخصی سازی کدهای تخفیف برای کاربران یا کدهای تخفیف عمومی

وب سایت رویداد : میزبانی رویداد؟ وردپرس به اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را برای شما آسان می کند.

طراحی سایت وردپرسی توسط قالب‌ های آماده صورت می ‌گیرد. قیمت سفارش سایت وردپرسی با قالب های آماده نسبت به طراحی سایت اختصاصی ارزان ترمی باشد. عموما برای شرکت هایی بسیار بزرگ که درآمد بالایی دارند از طراحی سایت اختصاصی استفاده می شود. زیرا کسب و کار این شرکت ها به گونه ای است که برای اجرای ایده های خود نیاز به سایت های اختصاصی دارند و نمی توانند با سیستم مدیریت محتوای آماده کار کند.

حدودا یک چهارم و حتی بیشتر مهم ترین سایت های اینترنتی از وردپرس استفاده می کنند. قدرت و محبوبیت آن مثال زدنی است چرا که کار با وردپرس حتی برای کاربرانی که با سیستم های مدیریت محتوا کار نکرده اند و آشنایی اندکی با آن دارند، راحت است.

وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا است که امکان طراحی سایت های مختلف را فراهم می آورد؛ سیستم مدیریت محتوای وردپرس که محبوب ترین سیستم مدیریت محتواست باید امنیت بالایی نیز داشته باشد. ایمن سازی وردپرس برای طراحی فروشگاه آنلاین نیز شامل هزینه هایی می شود. زیرا در صورتی که وب سایت وردپرسی امنیت درستی نداشته باشد، وب سایت می تواند در هرلحظه دچار مشکلات امنیتی بسیاری بشود. این مشکلات گاه به قدری مهم هستند که اساس یک کسب و کار و حفظ مشتری ها را به خطر می اندازند.

در واقع منبع باز به معنای پیشرفت مداوم، پاسخگویی و استفاده رایگان برای همه است.

قیمت ارزان و راه اندازی سریع از نکات جذاب را انداری سایت با وردپرس از نگاه برخی است. اما اگر بخواهیم از دید متخصصان به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان شاید کمی عوض شود. جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس به موارد مختلفی بستگی دارد و در ادامه این متن ما جزییات جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس را به صورت کامل تر توضیح خواهیم داد. جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۰

تعرفه طراحی سایت با ورد پرس چگونه محاسبه می شود؟ تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

بله ۵۹۰ فقط نصب و قالب آماده و راه اندازی اولیه وبسایت است. دامنه دات آی آر محاسبه شده ولیکن مبلغ هاست با شما خواهد بود.

و همین مناسب بودن تعرفه طراحی یکی از عواملی است که کاربران زیادی را ترغیب به استفاده از آن می کند. هزینه سفارش سایت با وردپرس به نسبت ارزان است.
در نهایت باید گفت قیمت و تعرفه طراحی سایت بستگی به اينجا نیازها و درخواست صاحبان وب سایت دارد.البته در این بین مشاوران حرفه ای آوینا پرداز نیز بر اساس تجربیات و دانش خود نظرات و راه کارهای مفیدی که به توسعه فروشگاه آنلاین کمک نماید را به اطلاع مشتریان خواهند رساند تا با دیدی باز نسبت به طراحی وب سایت مورد نظر خود اقدام نمایند.

  با سلام و احترام. بله.امکاناتی که در پلن های پایه ، پیشرفته و حرفه ای ذکر شده امکانات کلی هستند که در وب سایت های شرکتی یا فروشگاهی وجود دارند. به دلیل اینکه تمام وب سایت های که توسط شرکت آوینا پرداز طراحی می شوند کاملا اختصاصی هستند شما هر قابلیت و امکان دیگه رو می تونین به وب سایتتون اضافه کنین.

در ابتدا باید بگوییم بهتر است مقاله های زیر را را مطاله نمایید تا دید بهتری در مورد انواع وب سایت ها بدست آورید.

قالب به کار رفته برای یک سایت، بسته به سفارش مشتری می تواند توسعه داده شود و یا می توان از قالب هایی که به صورت آماده وجود دارند، بهره گرفت که این نیز در تعرفه طراحی سایت وردپرس تأثیرگذار است.

خرید هاست یا میزبان وب: هاست ها فضاهایی هستند که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می کنند. هاست ها یا میزبان وب را باید در زمان ساخت سایت از شرکت های ارائه دهنده ی هاست تهیه کرد.هزینه های مربوط به هاست ها سالانه است که پس از پایان هر سال احتیاج به تمدید دارد و تعرفه آن بستگی به کیفیت آن دارد، هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ تعرفه آن نیز بالاتر می رود.

وب سایت رویداد : میزبانی رویداد؟ وردپرس به اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را برای شما آسان می کند.

در واقع ممکن است بسته به موقعیت شما، یک وب سایت مبتنی بر الگو همچون وردپرس بهترین گزینه موجود بوده و نیازکاربرانتان را برطرف کند.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

یک طراح وب سایت بر روی ظاهر و در بعضی موارد نیز محتوای یک وب سایت کار می کند. طراحی ظاهر سایت آماده فروشگاهی وردپرس درباره ی قالب سایت، رنگ ها، قلم و تصاویر استفاده شده در آن است.

پکیج پایه به ارزش ۱,۹۳۶,۰۰۰ می‌باشد که شامل خدمات زیر است:

یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های طراحی وب سایت، طراحی سایت وردپرس است که با هزینه نسبتا مناسب می‌توانید یک وب سایت خلاقانه را ایجاد نمایید و یک پل ارتباطی فوق‌العاده‌ای را با مصرف‌کنندگان خود برقرار سازید.

برای اشنایی با بهترین طراح سایت با ورد پرس میتوانید به لینک زیر رجوع کنید

همانطور که در متون بالا خدمت شما عرض کردیم عوامل موثر تعرفه طراحی سایت با وردپرس درخواست قابلیت مضاعف برای وب سایت نیز می باشد که می توانیم به صورت زیر به بخشی از آن ها اشاره داشته باشیم که این موارد عبارت است از:

تدوین و اجرای استانداردهای لازم در بهبود عملکرد وضعیت جایگاه در موتورهای جستجو ... دسترسی سریع

Report this wiki page